Lønadministration

Tryghed hele vejen rundt i din virksomheds økonomi

Lønadministration til en fornuftig pris

Hos BogholderiService hjælper vi dig med at administrere dine lønninger, til en skarp pris. Vi har stor erfaring inden for lønadministration for mindre virksomheder i Danmark.

Hos os er du sikret professionel håndtering og god dialog, helt fra opstart til det senere lønadministrative arbejde.

Det kan som selvstændig erhvervsdrivende, virke som en tung opgave at skulle holde styr på alle de lovmæssige krav m.v.

Derfor sørger vi for at alle love og regulativer bliver overholdt i forbindelse med lønadministrationen, dette omfatter også den kommende Persondataforordning, samt den nye ferielov.

 

Skarp pris og effektiv lønadministration

Vi administrerer din løn, til en altid skarp pris. Vi håndterer hele processen fra udarbejdelse af lønsedler, til ATP- og SKAT indberetninger, håndtering af løn- og personaledata, samt fraværshåndtering og indhentning af refusioner i forbindelse med sygedagpenge, fleksjob og barsel m.v.

Kort sagt, vi tager os af hele lønningsprocessen hver måned. Lad os stå for lønadministrationen, i dialog med dig, til en fast pris hver måned.

Søger du hjælp til bogholderiet?

Få en fast pris på telefonen – helt uforpligtende.

Os kan du få fat i

Tal med os: 22 62 76 47

Chat med os: Gå til Messenger

Skriv til os: Send en mail

Skriv til os: info@bogholderiservice.dk